Een gele banaan op je website

Esther Molenaar - Dé Blog Trainer

Het gaat over een call to action. Vrij vertaald is het een ‘vraag om actie’. Je wilt dat de bezoeker van je website actie gaat ondernemen op jouw website. Wat voor actie dan ook. Het is dus belangrijk op een call to action te hebben die ervoor zorgt dat mensen ook daadwerkelijk actie gaan ondernemen.…

Lees Meer →

De magische formule voor de beste titel is…

Titels die werken - Blog Universiteit

Heb je dat ook wel eens dat je op Facebook zit en je komt een post tegen met een verwijzing naar een blogartikel waar je helemaal enthousiast en nieuwsgierig van wordt, je klikt en….. De teleurstelling is groot. Hoewel de titel veel belovend was, maakte de inhoud van het artikel het niet waar. Je hebt…

Lees Meer →

De 5 belangrijkste soorten content voor je blog

Content - Blog Universiteit

Content is er in allerlei soorten en maten. Die content is belangrijk voor je blog, je zichtbaarheid en je expertstatus. In hun boek Born to blog behandelen Mark W. Schaefer en Stanford A. Smith een aantal soorten content. Zij hebben het over de volgende vijf soorten web content: Evergreen content Identity content People content Bread…

Lees Meer →

Podcast als extra marketingtool

Podcast - Blog Universiteit

Je hebt de term misschien wel eens gehoord: podcast. Misschien ben je wel geabonneerd op een podcastkanaal van iemand. Het is een audio opname. Deze opname zet je vervolgens in om je bedrijf te promoten of jezelf nog meer te profileren als expert.

Lees Meer →

Artikel Marketing: zet je website op de kaart

Artikel Marketing - Blog Universiteit

Artikel marketing is er in verschillende soorten. Het houdt in dat je met behulp van artikelen je kennis wegzet en je zelf als expert profileert. Hiermee groeit je zichtbaarheid, vindbaarheid en je expertstatus. Ideaal voor een ondernemer. MAAR…

Lees Meer →

Implementeren kun je leren

Implementeren - Blog Universiteit

Veel ondernemers kampen met dezelfde uitdaging. Ze willen groeien, stappen maken en verder komen met hun bedrijf. Dat houdt in dat ze iets moeten doen. Veelal komen ze er achter dat ze kennis missen. Kennis waarvan zij denken dat deze nodig is om die groei te kunnen maken en om die stappen te kunnen zetten.…

Lees Meer →